top of page

יום האישה כל השנה...

יום האישה הבינלאומי יתקיים בעוד כשבוע. האמת היא שאני ברגשות מעורבים. מצד אחד, אני בעד כל אירוע שמעודד עוצמה נשית, אך מצד שני, האירועים המקובלים ליום האישה, לרוב לא מעוררים אצלי עניין או השראה מיוחדת.

למעשה בתרבות המערבית, אנו הנשים למדנו לפעול באופן דומה לגברים. יש לכך יתרונות רבים, ובעיקר האפשרות של אישה להיות עצמאית ובלתי תלוייה בגבר שיגן עליה ויפרנס אותה.


אך מכיוון שהגוף שלנו הוא בכל זאת גוף נשי, וההורמונים שאנו פועלות לפיהם הם הורמונים נשיים, מבחינת בריאות הגוף והנפש אנו מאבדות מכוחנו והדבר ניכר במחלות רבות.


כשאנו לומדות ומתרגלות את תנועות הצ'י קונג הייחודי לנשים, אנו נותנות מענה פנימי לצורך בסיסי ועמוק של גוף האישה. אני היכרתי תנועות אלה לראשונה לאחר כעשרים שנות תירגול של סדרות אחרות, אך מאז שלמדתי אותן, כל תירגול שלהן הוא קסם עבורי.


הדרך של הצ'י קונג היא דרך ארוכה, והשינויים הם קטנים, אך התירגול הוא מהנה בכל פעם, ולאורך השנים, התובנות הן משמעותיות ויש שיפור תמידי ביכולות ובחיבור לתנועה הטבעית של הגוף, וכאישה - התנועה הטבעית היא תנועה נשית.

אני תמיד שמחה לשתף כל אישה בתנועות הייחודיות של הצ'י קונג לנשים. ובתקופה הקרובה יש כמה אפשרויות עבורך להצטרף לתירגול. פירוט בניוזלטר שנשלח בלחיצה כאן.



27 צפיות
bottom of page