top of page

נשים בתקופה המודרנית



בתקופה המודרנית אנו הנשים משתתפות בעולם בכל תחומי הפעילות ויש לנו התפתחות והתקדמות מרשימה. אך עם זאת, נשים רבות מגיעות למשברים בנושא הבריאות האישית שלהן. משברים אלו יכולים לבוא לידי ביטוי במצב הנפשי, הגופני בבריאות האיברים הפנימיים, הנשיים והכלליים.


רוב הבעיות המתפתחות בגוף קשורות לעודף של מתחים ולחצים, לרגשות הנתקעים בפנים, לאורח חיים שיש בו ישיבה ממושכת. בנוסף לכך, אנו לא מיומנות ביכולת להקשיב פנימה, לזהות את צרכי הגוף והנפש, ולתת את המענה מתאים על פי הצורך. בלימוד ותירגול של צ'י קונג נשים אנו לומדות כיצד לתת לעצמנו את המענה הדרוש, בצעדים קטנים ויומיומיים, לגוף-נפש-רגש-רוח, וזאת על מנת לא להגיע למשברים הגדולים.

מטרת התירגול של צ'י קונג נשים היא לאפשר לכל אישה זמן שבו היא יכולה להתחבר פנימה, ולהזין את עצמה במה שנחוץ. הקשבה זו מאפשרת לאישה להיות מחוברת לצרכים העמוקים, ולתת את המענה הדרוש, בזמן המתאים, ללא צורך להגיע למשבר גדול שבו יידרש שינוי משמעותי באורח החיים.

 

בנוסף לטיפול בגוף הפיזי, התירגול מאפשר לנו להתבונן אל הצרכים העמוקים יותר המבקשים לקבל ביטוי. צרכים אלו קשורים בין השאר ליכולתי להיות מחוברת אל הטבע שלי, שהוא טבע נשי.

 

בזמן התנועות אנו מחפשות איכויות של רכות ונשיות, תוך כדי שאנו מאפשרות לגוף להתבטא באופן טבעי וספונטני. החוויות הנוצרות בזמן התנועה, מקרבות אותנו אל איכות נשית, אשר כמעט ואין לה אפשרות לבוא לידי ביטוי בחיי היומיום שלנו, כאשר אנו פועלות בעולם.

 

ככל שאנו קרובות לעצמנו, כך אנו מגדילות את יכולתנו להרגיש טוב אמיתי המגיע מבפנים, לעומת חיפוש של הנאות הנובעות מחוץ לנו.

מניסיוני לאורך השנים, אני יכולה להבטיח לך, שתירגול הצ'י קונג הנשי באופן עקבי, יאפשר לך דרך נהדרת לטיפוח בריאותך ויאפשר לך חיי יום יום טובים יותר ועשירים יותר.

לגוף שלנו יכולת טבעית לרפא כל בעיה וסימפטום, ובלבד שנאפשר לתנועת החיים לזרום בגוף ללא הפרעות. המשך תירגול לאורך שנות חיי האישה, מוביל באופן טבעי גם לחיבור עמוק של האישה לעצמה ובכך להתפתחות רוחנית.

 

5 צפיות
bottom of page