top of page

Self Love - המלצה על ספר מעורר השראה


אהבה עצמית היא המרכיב העיקרי בכל תהליך של ריפוי, ויש ספר נהדר שעוסק בנושא הזה, שכתבה אניטה מורז'אני, בשם "מתה להיות אני". בספר מתארת מורז'אני את תהליך הריפוי הספונטני שהיא חוותה, ממצב של סף מוות לריפוי מלא.


אניטה כותבת שרק אהבה עצמית והערכה עצמית, ללא כל תנאי, בשל מי שאני, היא המאפשרת ריפוי מלא. אהבה עצמית שלמה, ללא כל צורך להוכיח את עצמי, לשפר את עצמי, או לשנות את עצמי בכל דרך שהיא. מורז'אני מתארת זאת כמצב של - פשוט להיות עצמי, ללא פחד.


בנוסף, מורז'אני מדגישה את החשיבות של שילוב הומור והנאה בחיים ואת הידיעה שאני היא אהבה. ובמילים אחרות, אהבה עצמית היא מימוש של נשגבותי בעולם, לבטא את עצמי בעולם בטבעיות וללא פחד. ועם זאת, לא לקחת את עצמי, או את החיים, ברצינות רבה מידי.


אני מאוד ממליצה לקרוא את הספר כולו, כדי לקבל השראה לאופן שבו אנו יכולות להיטיב עם בריאותנו, בגוף ובנפש.


ומה עכשיו אחרי שקראתי את הספר?

רק קריאה והבנה, לא מספקות את התשובה - איך לעשות זאת? איך לבטא את עצמי בעולם בטבעיות? איך לא לקחת את עצמי ברצינות רבה מידי?

כאן אני רוצה להציע את תירגול הצ'י קונג הנשי. מהניסיון שלי, הכל זה תירגול, כל דבר שאני רוצה שיהיה בחיים שלי. כשאני רוצה להוסיף לחיים שלי טבעיות, הנאה ואהבה, אני מוצאת שכל אלו נוכחים בזמן תירגול הצ'י קונג הנשי. ובכך התירגול תורם לחיים ריפוי ובריאות, ומשפר את איכות החיים שלנו.


כיצד תירגול צ'י קונג נשים תורם לטיפוח האהבה העצמית?

תנועות הצ'י קונג הנשי מאפשרות לנו להתחבר אל הגוף בתנועה ובמגע, בתשומת לב וברכות, בהקשבה ובחיוך. אנו משחררות ומאפשרות לגוף לנוע באופן טבעי וספונטני, אנחנו מחייכות והשמחה נוצרת בגוף. זו דרך של טיפוח בריאות בכל המימדים - פיזי, רגשי, מנטלי, אנרגטי ורוחני.


החזון שלי הוא שכל אישה תדע שיש דבר כזה, תנועות שהיא יכולה לעשות בקלות וברכות, ובכך להתחבר אל עצמה באהבה ובחמלה.

אשמח תמיד לפגוש אותך ולשמוע ממך בכל שאלה ועניין.

בברכה וכל טוב,

אילה





bottom of page