top of page
תמונת הסופר/תאילה גרייצר

שיעור הסבר והדגמה: צ'י קונג מיוחד לבריאות האגן והאיברים הפנימיים

בפוסט זה תמצאי את הקלטת השיעור הפתוח - מוזמנת לצפות ולתרגל

תנועות הצ'י קונג המיוחדות לאגן מאפשרות לנו להניע את האגן בכיוונים שונים, כמו כדור שמתגלגל. כאשר הכדור מתגלגל, אנרגיית החיים זורמת ומאפשרת לגוף לבצע את תהליכי הריפוי באופן טבעי. בנוסף אנו מתרגלות עיסויים עצמיים שמטרתם להזרים את אנרגיית החיים לאיברים הפנימיים.

התנועות המיוחדות לאגן הן חלק מסדרת התנועות המיוחדות לבריאות האישה, ואנו לומדות אותן בשיעורי הזום. מוזמנת להירשם לשיעורים ולתרגל בלייב וכן עם הקלטות לשימוש בזמנך החופשי. זו הזדמנות מצויינת ללמוד תנועות ועיסויים מיטיבים, באופן קל ופשוט אשר ניתן ליישם באופן עצמי. לחצי כאן למידע על שיעורי הזום ולרישום להתנסות.

האגן נמצא במרכז הגוף, והתנועה שלו משפיעה על השלד ועל המיפרקים, על היציבה, ההליכה, מיפרקי ירך, קרקעית האגן וכדומה. בנוסף לכך, האגן מכיל את האיברים הפנימיים ולכן תנועתיות האגן משפיעה על תיפקודי האיברים כגון העיכול, המעי הגס, שלפוחית השתן וכמובן איברי הרבייה הנשיים.

תנועות הצ'י קונג המיוחדות לאגן מלמדות אותנו להניע את האגן בכיוונים שונים, כמו כדור שמתגלגל. כאשר הכדור מתגלגל, אנרגיית החיים זורמת ומאפשרת לגוף לבצע את תהליכי הריפוי באופן טבעי.


סדרת התנועות כוללת גם עיסויים עצמיים וטפיחות, המיועדים להזרמת צ'י ולטיפול עצמי בנקודות דיקור המשפיעות על האיברים הפנימיים.


*המקור לסדרת התנועות המיוחדת של הצ'י קונג לאיזור האגן היא המורה המצויינת מאסטר ליו יה פיי, אשר פיתחה את תנועות הצ'י קונג לבריאות האישה*.


להלן הקלטת השיעור הפתוח שהתקיים ביום האחרון של שנת 2020. בשיעור השתתפו כמאתיים נשים וזו היתה חויה מיוחדת לתרגל כולנו יחד את התנועות המיטיבות.

אשמח לראותך ואת מוזמנת להעביר את המידע לחברות שיוכלו להפיק תועלת מהתירגול.


Comments


bottom of page