אילה גרייצר צ'י קונג נשים

1 דקות

איך לבחור מה התירגול שמתאים לי?

על (אי) חשיבות הטכניקה

האם גם את כמוני נחשפת לכל כך הרבה הצעות ללימודים, לתירגולים, לסדנאות, לטיפולים ? האם גם את מתלבטת מה לבחור, הרי הכל נשמע כל כך טוב, מועיל וחשוב. מה עדיף - לנסות קצת מכל דבר ? או להיפך - האם להתמקד בדבר אחד ?

גם לגבי תירגול הצ'י קונג אני תמיד נשאלת - למה כדאי לתרגל? האם זה יכול לעזור ל... ואז יש רשימה של דברים שאנו רוצות לשפר - את הבריאות, את שיווי המשקל, לחזק את העצם, להיות גמישות יותר, חזקות יותר ועוד ועוד...

אך לפני שאנו עושות את הסקר של מה הדבר שיתן לנו את הכי הרבה תועלת, אני מציעה לבדוק -

האם זו באמת השאלה הנכונה ?

מה אני באמת מחפשת ?

המורה שלי מאסטר פונג הא אומר - "יש לנו זמן מוגבל בחיים האלו, ובתוכם זמן מוגבל לתירגול, ואם לא נדע מה אנחנו מחפשים, לא נוכל להשיג זאת".

אז מה התשובה לשאלה ?

במקום לנסות לענות כאן על השאלה הזו, אני מציעה תירגול של הקשבה פנימה, ולהמשיך לתרגל עוד ועוד ועוד הקשבה. לא משנה מה התירגול שבחרת לעשות, התירגול הוא רק האמצעי כדי ללמוד להקשיב טוב יותר למה שיש בפנים, ולחפש מה יש שם בפנים, מעבר לכל המחשבות, ההרגלים, התפישות, הידע, החוויות. רק שם נמצאת התשובה האותנטית האישית.

הזדמנות לתירגול בהקשבה עמוקה יש בסדנאות של הצ'י קונג לנשים. התנועה הטבעית, הספונטנית, האישית, היא זו המאפשרת את החיבור ואת הריפוי. אני מזמינה אותך להצטרף אלי לסדנה למסע של גילוי וחיבור לגוף כפי שהוא, בתנועה רכה, הרמונית ונשית. התנועות מבוססות על הרפואה הסינית העתיקה ומאפשרות ריפוי והתחדשות, בכל גיל ובכל מצב בחיים. קחי לך פסק זמן ותקדישי לעצמך, על מנת שתוכלי להמשיך ולתת באהבה לכל מי שסביבך.

    22